Marketing advies dat je onderneming slim laat groeien

Een gefundeerde marketingstrategie en hands-on marketingbegeleiding,
met het “oneerlijk voordeel” als fundament.

Kurt Ostyn | Groeistrateeg en mede oprichter Mex United

Een duidelijke strategie is de basis van je marketingplan

Luisteren. Landen. Renderen.
Dit zijn de bouwstenen van een succesvolle marketingstrategie.

Op basis van onze jarenlange ervaring bij KMO’s ontwikkelden we een slimme en efficiënte methodiek die leidt naar jouw oneerlijk voordeel als merk of bedrijf.

Landen

  • Groeistrategie bepalen
  • Jouw oneerlijk voordeel definiëren

Renderen

  • Uitvoering door onze marketeers: make-it-happen
  • Uitvoering door eigen medewerkers: marketingplan

Wees gerust.
Wij kneden ons plan van aanpak zodat alles perfect past binnen jouw budget, timing en mogelijkheden. Omdat we weten dat elk project en elke context weer anders is.

Ann Gheysen | Loff Maatkantoren

We waren eerlijk gezegd verbluft. Ik werd van mijn sokken geblazen door de mate waarin ons DNA werd gevat. Straf vond ik het hoe ze aanvoelden hoe wij als bedrijf in elkaar zaten en welke benadering het best bij ons zou passen.

Voor Ann was een klankbordsessie de eerste stap. In een klankbordsessie bespreken we je uitdagingen en doelstellingen en krijg je eerstelijnsadvies

Als marketingbureau pakken wij de uitdagingen van ambitieuze ondernemers aan.

Misschien komen onderstaande vragen je wel bekend voor?

“Uitdaging: Ik wil als producent rechtstreeks aan de eindconsument verkopen via een webshop. Hoe pakken we dit aan?”

Het antwoord van Cis Scherpereel

Direct-to-consumer (D2C) is een complex gegeven. Vanuit jouw enthousiasme voor de grotere marges die je door die rechtstreekse verkoop aan de consument kan verkrijgen zou je wel eens blind kunnen zijn voor de mogelijke gevaren. Kannibalisme van je bestaande netwerk is daar eentje van. 

Je marketing strategie herbekijken?

Laat maar komen. Wij helpen je graag vooruit.