Het is een continue uitdaging om in je e-commerce strategie de juiste prioriteiten te stellen.
Wij helpen je de juiste keuzes te maken om het rendement van je webshop te verhogen.
De waarom-vraag dus.
Maar zijn jouw troeven wel sterk genoeg om de strijd te winnen?
E-commerce gaat om strategie, uniek zijn, een behoefte invullen, een sterk merk bouwen.
Over goede producten of diensten bovenal. Aan een aantrekkelijke prijs.
E-commerce is psychologie. Je klant kennen, begrijpen, bekoren, verrassen, ontzorgen en betrekken.
Daarom zijn reviews, privacy, klantenservice, en retourbeleid zo belangrijk.
E-commerce is ook logistiek, verpakking, levering en ophaling. Online betalingen ook, facturatie, boekhouding en backoffice…
Maar ook kortingen, promoties en acties.
E-commerce gaat om scoren in Google, Bing of marktplaatsen, adverteren en publiceren.
Continu. Want alles kan altijd beter.
E-commerce is technologie. Digitale hocus pocus om het mensen makkelijker te maken. Sneller ook. Veel sneller.
E-commerce is een vak apart en vereist vandaag gespecialiseerde kennis en inzichten in verschillende domeinen.
Nood aan een e-commerce klankbord om jouw project beter te laten renderen?
Met een raad van e-commerce advies (REA) bieden we de mogelijkheid om met een team ervaringsdeskundigen snel tot resultaten te komen.
Onze e-commerce expert en strateeg Cis Scherpereel stelt voor jou graag een REA samen.
Deze dienst komt in aanmerking voor subsidie KMO-¨PORTEFEUILLE
In De People Factor in E-commerce zoomt Cis Scherpereel in op het belang van de juiste mensen op de juiste plaats. Ook in de context van een digitaal gestuurde e-commerce.
Het Oneerlijk Voordeel is het boek van Kurt Ostyn en Cis Scherpereel en vormt de kern van de strategische aanpak die we bij Mex United hanteren en die van groot belang kan zijn voor je e-commerce strategie.
Pieter de witte
“We zijn erg positief over het werk van het team van Mex United.
Ze zijn op verschillende manieren en vanuit meerdere invalshoeken grondig in onze webshop gedoken. We kregen zeer concrete adviezen en tips, waar we meteen mee aan de slag kunnen.
Tijdens de workshop was er ook gelegenheid om extra vragen te stellen aan Cis en Kurt, wat nog een extra toegevoegde waarde was.”
In een klankbordsessie bespreken we je uitdagingen en doelstellingen. Je krijgt eerstelijnsadvies voor het pad naar e-commerce succes.
“Mijn webshop schiet maar niet uit de startblokken. Wat ik ook probeer. Kunnen jullie helpen?”
Het antwoord van ONZE ONLINE MARKETING EXPERT
Je webshop en je online marketingcampagnes hebben een screening en marketingplan nodig. Ook hier stellen we eerst de waarom-vraag en gaan we op zoek naar de werkelijke redenen van de beperkte resultaten. Daarna gaan we sleutelen en optimaliseren om het vliegwiel op gang te brengen.
Mijn eigen webshop loopt goed, maar ik wil uitbreiden en nieuwe markten verkennen.
Hoe kan ik dat best aanpakken?
HET ANTWOORD VAN ONZE E-COMMERCE STRATEEG
Social commerce, marktplaatsen, fysieke winkels, pop-up stores, samenwerken, … De opties liggen open. Belangrijk is om elk kanaal een eigen meerwaarde toe te wijzen.
B2B commerce kan onze relatie met onze klanten sterk verbeteren. We willen hier een stevige stap in zetten, maar willen daar begeleiding bij.
HET ANTWOORD VAN ONZE E-COMMERCE STRATEEG
B2B commerce vergt een heel specifieke aanpak en is vaak meer technologiegericht. Koppelingen met ERP, CRM, PIM of kassasystemen zijn aan de orde. Maar het gaat ook om gebruiksgemak voor de klant die de tools dagelijks gebruikt.
Laat maar komen. Wij helpen je graag vooruit.
Steel de kennis van andere ondernemers en experten in onze blog.
Graag onze nieuwsbrief af en toe in de digitale brievenbus?
Luister naar onze podcasts ‘De Toekomst Jeukt’ en ‘De E-commerce Podcast’ via jouw favoriete app.
Mex United BV
Minister Liebaertlaan 53 B1.1
8500 Kortrijk
+32 56 90 04 09
info@mexunited.be
Bekijk het filmpje om ons vlot te bereiken. Gratis parking.