Kiezen voor een Raad van E-commerce Advies (REA)
Cis Scherpereel | E-COMMERCE STRATEEG VAN MEX UNITED
Met een Raad van E-commerce Advies (REA) krijg je drie experten rond de tafel. Kennisdeling die kan tellen. Ervaring die het verschil kan maken.
Met een REA haal je nieuwe inzichten in huis. Zonder zware verbintenissen.
Cis Scherpereel zorgt ervoor dat elke expert in de adviesraad direct inzetbare meerwaarde kan bijbrengen. Maak gebruik van een REA als je slim wil groeien in online verkopen.
2 formules op maat van de kmo
Eén bijeenkomst van de adviesraad
- De drie experten komen éénmalig samen om hun advies te verlenen.
- Na de sessie wordt een verslag opgemaakt.
- De experten worden geselecteerd op basis van jouw concrete uitdaging.
Kostprijs: 1.995 €
Subsidie via KMO-portefeuille tot 30%
Drie bijeenkomsten van de adviesraad
- De drie experten komen drie keer samen om hun advies te verlenen.
- Na de sessies wordt een verslag opgemaakt.
- De experten worden geselecteerd op basis van jouw concrete uitdagingen.
Kostprijs: 5.900 €
Subsidie via KMO-portefeuille tot 30%
CIS SCHERPEREEL
E-commerce strateeg
“E-commerce is meer dan een webshop bouwen. Het vergt kennis in veel domeinen om er een succesverhaal van te maken.”
Voordelen van een REA
Focus op e-commerce
Expertise aan boord
Intensief en efficiënt
Hoe gaan we te werk?
Uitdaging.
Jij stelt de uitdagingen concreet voor aan e-commerce strateeg Cis Scherpereel via een videocall.
De scope wordt concreet vastgelegd, waardoor we in de REA concreet kunnen werken naar een advies dat bij jouw onderneming en context past.
Kennismaking.
Cis Scherpereel is steeds één van de experten aan tafel. Hij nodigt twee topspecialisten uit die helemaal matchen met jouw uitdagingen.
Via een videocall maken we kennis met de scope en met elkaar. Als alles goed verloopt, maken we de planning.
Als er een bezwaar is, wordt een andere expert geselecteerd.
Go!
We plannen de meeting(s) in en zien elkaar in een fysieke bijeenkomst.
De experten kunnen – los van de REA – verder door jou aangesproken worden om te helpen bij verder onderzoek of begeleiding van de operationele uitvoering van het advies.
Maak daar gebruik van!
Subsidie via KMO-portefeuille
Dankzij de KMO-portefeuille kan je 20 of 30% subsidie bekomen op de netto kostprijs. Afhankelijk van de grootte van je bedrijf betaal je voor de Raad van E-commerce Advies dus de volgende kostprijs:
- Voor de MO’s: 20% subsidie, rest netto te betalen: € 4.800
- Voor de KO’s: 30% subsidie, rest netto te betalen: € 4.200
Niet vertrouwd met de KMO-portefeuille? Voor meer informatie kan je hier terecht.
Interesse?
Prima. Laat maar horen!
Deelnemen als REA expert
Je hebt flink wat ervaring in e-commerce en je wil die kennis graag delen?