Publicaties

Deze boeken al in je boekenkast?

Boek "Het oneerlijk voordeel"

Het oneerlijk voordeel

Maak je concurrenten stikjaloers met onwaarschijnlijk unieke troeven

  • Auteurs: Kurt Ostyn & Cis Scherpereel
  • Paperback
  • Formaat: 24 x 16 cm
  • 180 pagina’s
  • Prijs: € 24,95 (gratis levering)
  • Website: www.oneerlijkvoordeel.be

Het Oneerlijk Voordeel” is het nieuwste boek van auteurs Cis Scherpereel en Kurt Ostyn, oprichters van Mex United.

Het boek bevat meer dan 40 verhalen van ondernemers van bij ons die hun succes te danken hebben aan een uniek concurrentieel voordeel. Ze slagen erin om zich te onderscheiden en het hart van de klant te veroveren dankzij werkelijk unieke troeven.

Als ervaren marketing en e-commerce strategen geven de auteurs ook hun tips én plan van aanpak mee voor ondernemers met de ambitie om de concurrentie stikjaloers achter zich te laten.

Leuk detail: het boek is aan de onderkant schuin afgesneden, zodat het wat naar voor helt in je boekenkast. Klaar om er uit genomen te worden…

Het is dus geen foutje van de drukkerij. Het is gewoon een “uitstekend” boek.

Cis Scherpereel en Kurt Ostyn met hun nieuwste boek Het oneerlijk voordeel.

Cis Scherpereel en Kurt Ostyn schreven dit inspirerend boek als een tandem. Net zoals ze dat ook zijn als oprichters en bezielers en strategen van Mex United.

Andere publicaties

De people factor in e-commerce

Hoe mensen het verschil maken in online ondernemen

Online business is een zaak van mensen. Zij maken het elke dag waar én maken vaak het verschil. Zonder technologie te onderschatten, zet Cis in dit boek de spots op de mensen die een belangrijke schaak zijn in online handel. Van zaakvoerder tot medewerker, van pakjesbezorger tot docent, van winkelbediende tot verantwoordelijke in een ophaalpunt. 

Het is een must-read voor wie het wat gehad heeft met de wat holle marketing- slogans of de té commerciële salespraat van agencies. De blik achter de schermen van heel kleine tot heel grote online projecten, zullen je ongetwijfeld helpen om de juiste beslissingen te nemen voor jouw online parcours. 

De prinses op het witte paard

De prinses op het witte paard

Met de ogen van een man, marketeer, ondernemer, en vader van vier dochters kijkt marketingstrateeg Kurt Ostyn naar alle aspecten van de EVAlutie (de vervrouwelijking van onze maatschappij) en stelt vast dat het huidige MANopolie (het huidig monopolie van het mannelijk denken) de oorzaak is van heel wat maatschappelijke en economische strubbelingen. Op basis van zijn bevindingen durft hij nieuwe oplossingen formuleren die een antwoord kunnen bieden op de hedendaagse uitdagingen als ‘werkbaar werk’, ‘glazen plafonds’ en ‘mensvriendelijk ondernemen’. Zijn delicate boodschap: laat vrouwen vrouw zijn, en mannen man. Omarm hun verschillen.

Organisaties moeten zich heel dringend aanpassen aan de mens, medewerker en consument van de 21ste eeuw.
En niet omgekeerd. 

  • Auteur: Kurt Ostyn
  • Uitgeverij: Bibliodroom
  • Verschenen 1/12/2015
  • Paperback, 192 pagina’s
  • Formaat: 18 x 12 cm 
  • ISBN 9789082383553
  • Prijs: €23,90

Dit boek is bijna uitverkocht. Toch nog een exemplaar bemachtigen?
Stuur ons een berichtje!