Publicaties

Deze boeken al in je boekenkast?

Boek "Het oneerlijk voordeel"

Het oneerlijk voordeel

Maak je concurrenten stikjaloers met onwaarschijnlijk unieke troeven

  • Auteurs: Kurt Ostyn & Cis Scherpereel
  • Paperback
  • Formaat: 24 x 16 cm
  • 180 pagina’s
  • Prijs: € 24,95
  • Website: www.oneerlijkvoordeel.be

De people factor in e-commerce

De prinses op het witte paard

De prinses op het witte paard

  • Auteur: Kurt Ostyn
  • Uitgeverij: Bibliodroom
  • Verschenen 1/12/2015
  • Paperback, 192 pagina’s
  • Formaat: 18 x 12 cm 
  • ISBN 9789082383553
  • Prijs: €23,90

Het oneerlijk voordeel

Maak je concurrenten stikjaloers met onwaarschijnlijk unieke troeven

Kurt Ostyn en Cis Scherpereel schreven dit inspirerend boek als een tandem. Net zoals ze dat ook zijn als oprichters en bezielers en strategen van Mex United.

Het Oneerlijk Voordeel” is het nieuwste boek van auteurs Cis Scherpereel en Kurt Ostyn, oprichters van Mex United. 

Het boek bevat meer dan 40 verhalen van ondernemers van bij ons die hun succes te danken hebben aan een uniek concurrentieel voordeel. Ze slagen erin om zich te onderscheiden en het hart van de klant te veroveren dankzij werkelijk unieke troeven. 

Als ervaren marketing en e-commerce strategen geven de auteurs ook hun tips én plan van aanpak mee voor ondernemers met de ambitie om de concurrentie stikjaloers achter zich te laten. 

Leuk detail: het boek is aan de onderkant schuin afgesneden, zodat het wat naar voor helt in je boekenkast. Klaar om er uit genomen te worden...

Het is dus geen foutje van de drukkerij. Het is gewoon een "uitstekend" boek.

Steekkaart

  • Auteurs: Kurt Ostyn & Cis Scherpereel
  • Paperback
  • Formaat: 24 x 16 cm
  • 180 pagina’s 
  • Prijs: € 24,95
  • Website: www.oneerlijkvoordeel.be
Boek "Het oneerlijk voordeel"

* Slechts € 24,95 en gratis levering

“Ik was nog geen halve pagina ver of ik werd volledig in de zoektocht van Cis en Kurt meegezogen. Dit boek leest geweldig, laat je echt nadenken over je producten en brengt je zoveel extra en boeiende kennis bij. Met stip (!) mijn favoriete boek van 2019!”

filip roose | Fit Things

Andere publicaties

De people factor in e-commerce

Hoe mensen het verschil maken in online ondernemen

Online business is een zaak van mensen. Zij maken het elke dag waar én maken vaak het verschil. Zonder technologie te onderschatten, zet Cis in dit boek de spots op de mensen die een belangrijke schaak zijn in online handel. Van zaakvoerder tot medewerker, van pakjesbezorger tot docent, van winkelbediende tot verantwoordelijke in een ophaalpunt. 

Dankzij de meer dan 50 cases, gesprekken en verhalen, leest dit boek als een trein. Het is daardoor ook bijzonder toegankelijk. Cis: “Het is geen managementboek of een academisch boek. Die zijn vaak saai en theoretisch. Ik wilde een boek schrijven waarin ondernemers zich herkennen en die hen inspireert en – vooral – aanzet tot actie.” 

Het is een must-read voor wie het wat gehad heeft met de wat holle marketing- slogans of de té commerciële salespraat van agencies. De blik achter de schermen van heel kleine tot heel grote online projecten, zullen je ongetwijfeld helpen om de juiste beslissingen te nemen voor jouw online parcours. 

 

Steekkaart

* Slechts € 24,95 en gratis levering

“De voorbeelden in dit boek zijn stuk voor stuk menselijke pareltjes in een snel veranderende digitale wereld.
Heerlijk om die verhalen te lezen.”

steven van belleghem

De prinses op het witte paard

De prinses op het witte paard - cartoon

Met de ogen van een man, marketeer, ondernemer, en vader van vier dochters kijkt marketingstrateeg Kurt Ostyn naar alle aspecten van de EVAlutie (de vervrouwelijking van onze maatschappij) en stelt vast dat het huidige MANopolie (het huidig monopolie van het mannelijk denken) de oorzaak is van heel wat maatschappelijke en economische strubbelingen. Op basis van zijn bevindingen durft hij nieuwe oplossingen formuleren die een antwoord kunnen bieden op de hedendaagse uitdagingen als ‘werkbaar werk’, ‘glazen plafonds’ en ‘mensvriendelijk ondernemen’. Zijn delicate boodschap: laat vrouwen vrouw zijn, en mannen man. Omarm hun verschillen.

Organisaties moeten zich heel dringend aanpassen aan de mens, medewerker en consument van de 21ste eeuw.
En niet omgekeerd. 

Steekkaart

  • Auteur: Kurt Ostyn
  • Uitgeverij: Bibliodroom
  • Verschenen 1/12/2015
  • Paperback, 192 pagina’s
  • Formaat: 18 x 12 cm 
  • ISBN 9789082383553
  • Prijs: €23,90
De prinses op het witte paard

Dit boek is bijna uitverkocht. Toch nog een exemplaar bemachtigen? Stuur ons een berichtje!