Website optimalisatie

Je investeert niet zomaar in een website of webshop.
Brengt jouw site wel op wat je ervan verwacht had?

We zorgen ervoor dat je website opbrengt

Het is belangrijk om na te denken wat je met je website wil bereiken. Als je er niet in slaagt om met je huidige website die doelstellingen te halen, is het nuttig om website- of webshopoptimalisatie te overwegen.

Wij focussen bij Mex United hiervoor onder andere op:

Wireframing

Aan de hand van een gefundeerde analyse van de huidige prestaties van je site tekenen we tijdens enkele workshops je nieuwe website van A tot Z uit. We adviseren enkele mogelijke technische partijen en fungeren als partner tijdens de ontwikkeling van de verbeterde website. Zo sta je achteraf niet voor verrassingen. 

Strategische begeleiding

Hoe kan je je onderscheiden met je webshop? Heeft jouw site wel bezoek, maar levert het geen leads op? Sla je online wel op de juiste nagel? Onze expertise zetten we graag in om je online inspanningen meer te laten renderen. We staan te popelen om ons vast te bijten in je specifieke case!

Optimalisatie rapport

We screenen je huidige website en geven je concrete aanbevelingen in een overzichtelijk rapport. Structureel, technisch en inhoudelijk bekijken we wat beter kan. Voortdurend met oog op de  overkoepelende strategie van je onderneming. 

Wees gerust. Wij kneden ons plan van aanpak zodat alles perfect past binnen jouw budget, timing en mogelijkheden. Omdat we weten dat elk project en elke context weer anders is.

Pieter De Verfwebshop

Pieter De witte De Verfwebshop

We zijn erg positief over het werk van Mex United. 

We kregen zeer concrete adviezen en tips, waar we vrijwel meteen mee aan de slag konden gaan.

Zin om er, net als Pieter, in te vliegen?

Wij pakken de marketinguitdagingen van ambitieuze ondernemers aan.

Misschien komen onderstaande vragen je wel bekend voor?

“Ik investeerde in een nieuwe website, maar krijg geen leads binnen. Hoe kan ik dit veranderen?”

Het antwoord van Kerlijne Taghon | Make-it-happen marketeer

Eerst en vooral moet worden gedetecteerd waar het probleem ligt. Is de websitestructuur duidelijk? Heb je voldoende call-to-actions in je website verwerkt? Scoor je op relevante zoekwoorden?

Eenmaal je hier een antwoord op hebt, kan je aan de slag met de juiste tools om je website te optimaliseren.

Hulp nodig? Geef ons een seintje →

Meer uit je website halen?

Laat maar komen. Wij helpen je graag vooruit.