Blog • 31 december 2016 • Cis Scherpereel
Ik ontmoet vaak ondernemers die verstard aan de zijlijn toekijken naar het digitale geweld dat op hen afkomt. Hun machtspositie van weleer, is vandaag van geen betekenis meer. Rollen zijn omgekeerd. Winkels moeten een nieuwe reden van bestaan bedenken, merken slaan de tussenhandel over en verkopen rechtstreeks naar de consument en productiebedrijven moeten zich plots gaan bezinnen over hun merkidentiteit.
Vaak is een webshop een reddingsboei en snel succes het doel. Spijtig. Want de webshop zal veeleer extra zorgen teweegbrengen en hiaten in kennis en kunde blootleggen.
Om ondernemers te helpen in het opstellen van een online strategie, heb ik dit boek geschreven. Het is geen managementboek of een academisch boek. Veeleer een verhalenbundel met cases, interviews en blikken achter de schermen. Ze bieden een helder zicht op de vaardigheden, de aanpak, de do’s en don’ts voor wie van e-commerce een succesverhaal wil maken.
Ik hoop hiermee ondernemers aan te zetten tot actie. Want winnaars kijken niet toe langs de zijlijn. Ze spelen mee.
Wil je goed voorbereid aan de e-commerce start komen? Dan is het boek voor jou bestemd.
Bestel het boek op www.depeoplefactorinecommerce.be
Steel de kennis van andere ondernemers en experten in onze blog.
Graag onze nieuwsbrief af en toe in de digitale brievenbus?
Luister naar onze podcasts ‘De Toekomst Jeukt’ en ‘De E-commerce Podcast’ via jouw favoriete app.
Mex United BV
Minister Liebaertlaan 53 B1.1
8500 Kortrijk
+32 56 90 04 09
info@mexunited.be
Bekijk het filmpje om ons vlot te bereiken. Gratis parking.