MARKETING
CHECK-UP

De verkennigsfase van jouw potentiële klant vertrekt vrijwel altijd bij jouw website. Daarom is dit ook het startpunt van deze Marketing Check-Up die ontwikkeld werd door marketingstrategen Kurt Ostyn en Cis Scherpereel (Mex United) in samenwerking met Titeca Pro Accountants en Pro Experts. Deze check-up gaat verschillende zaken na:

  1. Hoe VINDBAAR ben je?
  2. Biedt de INHOUD van jouw website de juiste informatie?
  3. Spreekt de VORM voldoende aan?
  4. Wat is de UITSTRALING (perceptie) van jouw bedrijf?
  5. Beschik je over een ONEERLIJK VOORDEEL?
  6. En wat kan je OPTIMALISEREN?
Na het invullen van onderstaand formulier, ontvang je een rapport die de sterke alsook de pijnpunten van jouw website blootlegt en concrete aanbevelingen geeft. Wens je achteraf nog meer feedback en hulp bij de ontwikkeling van een nóg betere site? Dan kan je ons steeds contacteren!
 
Veel succes!