Wie is Mex United?

Mex United werd op 1 januari 2017 opgericht door Kurt Ostyn en Cis Scherpereel. Het team van “mexperten” staat in voor strategisch advies in marketing en e-commerce. Onze drive is kennisdeling
om zo – samen met ambitieuze ondernemers – succesverhalen te schrijven.

Cis Scherpereel

Cis Scherpereel is een Coach, Inspirator en Strateeg (“CIS”) voor ondernemers met e-commerce plannen.

Hij stond aan de wieg van de webshops van o.a. Bel&Bo, Duvel Moortgat, Maxitoys, Fun, Hubo, Colora en Jules Destrooper, en talrijke KMO’s en start-ups.

Cis is ook een veel gevraagd sprekereen ervaren docent, een boeiende inspirator en succesvol auteur.

Cis is de e-commerce expert die je nodig hebt. Hij heeft aandacht voor alle aspecten die van online ondernemen een succes kunnen maken en geeft je inzicht in de do’s en don’ts van e-commerce.


Contacteer Cis

  • 0498 862 869
  • cis@mexunited.be

Meer over het boek
De people factor in e-commerce


Mex United founders Cis Scherpereel en Kurt Ostyn
“Door communicatie eenvoudig te houden, breng je ze tot de essentie.”Kurt Ostyn
“De complexiteit van e-commerce wordt vaak onderschat. Het is zoveel méér dan een webshop bouwen.”Cis Scherpereel

Kurt Ostyn

Jouw product of dienst op de meest doeltreffende manier bij de juiste doelgroep brengen. Dat is marketing.

Daar helpt Kurt je graag mee: een visie en marketingstrategie ontwikkelen én ervoor zorgen dat deze goed wordt uitgevoerd. Met oog voor eenvoud en kennisdeling.

Voor sommigen is Kurt een consultant die de weg uitstippelt, voor anderen vooral een belangrijk klankbord.

Met zijn marketing advies wil Kurt vooral meebouwen aan de succesvolle toekomst van onze klanten. Kurt verleent marketing advies aan handelaars, KMO’s, overheden, scholen en andere organisaties.


Contacteer Kurt

  • 0473 56 05 33
  • kurt@mexunited.be

Meer over het boek
De prinses op het witte paard



Katty Proost

Katty Proost startte haar loopbaan 25 jaar geleden als marketing assistant en groeide door tot marketing manager van de internationale onderneming Agora Group. Zij verzorgt voor Mex United de klanten in Antwerpen en Limburg.

Haar passie? Ondernemers, handelaars, organisaties, … inspireren om uniek te zijn in hun ondernemen en hen begeleiden en adviseren in hun marketingaanpak.
Haar strategie? Praktisch & eenvoudig marketinginzicht geven, mét resultaat.

“Marketing is durven keuzes te maken om gekozen te worden!”Katty Proost
  • 0486 43 31 90
  • katty@mexunited.be

Geen Mex United zonder deze fantastische mensen

Mexpert Jelle Ryckoort

Jelle Ryckoort

SEO, online advertising, affiliate marketing, Google shopping en social media kennen geen geheimen voor Jelle. Hij is onze inline marketing wizard in residence die de perfecte online marketing mix uitwerkt. Hij weet als geen ander de balans te vinden tussen snelle ROI en merkbekendheid.

  • jelle@mexunited.be
Mexperte Romanie Sagaert

Romanie Sagaert

Romanie heeft een bijzonder talent voor organisatie en project management. Voor haar is het pas afgelopen als alle puntjes op de ï staan. Ze werkt enorm graag aan nieuwe projecten en gaat op het puntje van haar stoel zitten voor alles wat met marketing te maken heeft.

  • romanie@mexunited.be
Mexpert Nicolas Buysschaert

Nicolas Buysschaert

Een digital creative met een eindeloze drang om op de hoogte te zijn van de nieuwste technologieën, zo kunnen we Nicolas het best omschrijven. Hij haalt zijn voldoening uit het experimenteren met digitale toepassingen; voor hem is the sky werkelijk nog niet the limit!

  • nicolas@mexunited.be

Onze waarden

Mex United is niet het zoveelste marketingbureau. We baseren onze diensten en onze aanpak op de facetten die we zelf heel belangrijk vinden en die verder gaan dan zakelijke doelstellingen. Kun je jezelf er ook in vinden?

Kennisdelen

Wij geloven dat het delen van kennis, het samenvoegen van ervaring en bundelen van krachten de voorwaarden zijn om vooruitgang te boeken.

Ambitie

Wij willen àlles geven voor merken, bedrijven en organisaties die ambitie tonen en beseffen dat het pad naar het doel geen rode loper is.

H2H

Het gaat niet om B2B of B2C maar om H2H: Human to Human.
Leidinggevenden, medewerkers, klanten. Uiteindelijk draait alles om mensen.

In-line

De consument denkt niet online, offline, above of below the line.
Daarom denken wij
in-line. Met de klant centraal en over de kanalen heen.

Eenvoud

Keep it simple. Succes zit hem niet in de complexiteit maar in de puurheid der dingen. Geen gemakkelijke oefening maar we zijn graag jouw challenger.