Zowel Kurt als Cis hebben zich als auteur onderscheiden. U kunt onderstaande boeken online aanschaffen.

De people factor in e-commerce

Hoe mensen het verschil maken in online ondernemen

Nu bestellen

Online business is een zaak van mensen. Zij maken het elke dag waar én maken vaak het verschil. Zonder techologie te onderschatten, zet Cis in dit boek de spots op de mensen die een belangrijke schakel zijn in online handel. Van zaakvoerder tot medewerker, van pakjesbezorger tot docent, van winkelbediende tot verantwoordelijke in een ophaalpunt.

Dankzij de meer dan 50 cases, gesprekken en verhalen, leest dit boek als een trein. Het is daardoor ook bijzonder toegankelijk. Cis: “Het is geen managementboek of een academisch boek. Die zijn vaak saai en theoretisch. Ik wilde een boek schrijven waarin ondernemers zich herkennen en die hen inspireert en – vooral – aanzet tot actie.”

Het is een must-read voor wie het wat gehad heeft met de wat holle marketing-slogans of de té commerciële salespraat van agencies. De blik achter de schermen van heel kleine tot heel grote online projecten, zullen je ongetwijfeld helpen om de juiste beslissingen te nemen voor jouw online parcours.

Ook te koop op deze locaties: Bol.comManagementboek.nl,  Standaardboekhandel.be


Boek een lezing

De vele cases uit het boek als rode draad tijdens een boeiende sessie rond online ondernemen? Only a click away...

Maak een aanvraag

De prinses op het witte paard

  • Auteur: Kurt Ostyn
  • Uitgeverij: Bibliodroom
  • Paperback, 192 pagina’s
  • Formaat: 18 x 12 cm
  • ISBN9789082383553
  • Prijs: €23,90
Nu bestellen

Met de ogen van een man, marketeer, ondernemer, en vader van vier dochters kijkt marketingstrateeg Kurt Ostyn naar alle aspecten van de EVAlutie (de vervrouwelijking van onze maatschappij) en stelt vast dat het huidige MANopolie (het huidig monopolie van het mannelijk denken) de oorzaak is van heel wat maatschappelijke en economische strubbelingen. Op basis van zijn bevindingen durft hij nieuwe oplossingen formuleren die een antwoord kunnen bieden op de hedendaagse uitdagingen als ‘werkbaar werk’, ‘glazen plafonds’ en ‘mensvriendelijk ondernemen’. Zijn delicate boodschap: laat vrouwen vrouw zijn, en mannen man. Omarm hun verschillen.

Organisaties moeten zich heel dringend aanpassen aan de mens, medewerker en consument van de 21ste eeuw.
En niet omgekeerd.

De princes op het witte paard - Kurt OstynDe prinses op het witte paard - cartoon